Cestina v XFree86 4.3 (4.2.99 nebo co)

Jiri Lisicky lisicky na datis.cdrail.cz
Pondělí Únor 10 14:33:26 CET 2003

On Thu, 6 Feb 2003 17:08:45 +0000 (UTC), ktoman na email.cz (Kamil Toman) wrote:

> [...]
>vetsinou v neco nefunkcniho ;)
>
>Popisek jak do Xu dostat funkcni xkb konfiguraci nicmene existuje (a je uz
>soucasti XFree86 -- xc/programs/xkbcomp/README.config).
>K dispozici je napr. zde:
>
>http://cvsweb.xfree86.org/cvsweb/xc/programs/xkbcomp/README.config?rev=1.2&content-type=text/x-cvsweb-markup

>Viz link nahore. Ekvivalent by mel byt napr:
>
>Option       "XkbRules" "xfree86"
>Option       "XkbModel" "pc104"
>Option       "XkbLayout" "us,cz_qwerty"
>Option       "XkbOptions" "grp:ctrl_shift_toggle"

Dá se nějak zajistit aby se po přepnutí zavolal nějaký program? Tedy abych si
mohl na obrazovku nakreslit nějakou vlaječku nebo popis na které klávesnici jsem
právě přepnutý?

Vím že jdou rozsvítit ledka na klávesnici, ale jsem už zkrátka zvyknutý dívat do
pravého dolního rohu obrazovky.

děkuji
--
        Jiří Lisický                      ČD KMŽP Olomouc
e-mail: lisicky na datis.cdrail.cz           Vídeňská 15