problem se dvema casy na jednom pocitaci

Daniel Klicka dan.klicka na netpro.cz
Pondělí Únor 10 16:14:34 CET 2003

Dobry den.
mam RedHat 8.0. Cas synchronizuji pomocí ntpd, coz funguje spravne.
# date
Mon Feb 10 15:51:09 CET 2003
Ano to je presny cas.
Ale pokud se pripojim treba telnetem na port 25, postfix zaloguje cas o sest
hodin mensi:
Feb 10 09:52:38 web postfix/smtpd[18590]: connect from ....
Ostatni sluzby loguji cas spravne.
V /etc/sysconfig/clock mam:
ZONE="Europe/Prague"
UTC=false
ARC=false
a v /etc/localtime mam obsah /usr/share/zoneinfo/Europe/Prague

Tento problem mam u dvou stroju, na obou je Redhat 8.0 instalovany v
anglictine a jako druhy jazyk je cestina.
Na jinem stroji, ktery jsem instaloval v cestine funguje vse v poradku,
ikdyz jsem nakonec /etc/sysconfig/i18n stejne zmenil na anglictinu.
Nevite, kde by mohl byt problem?
Dekuji.
Daniel Klicka