Adaptec ASR-2000S / ASR-2010S SCSI RAID - nejake zkusenosti?

Radek Vybiral Radek.Vybiral na vsb.cz
Pondělí Únor 10 17:26:01 CET 2003

On Mon, 10 Feb 2003, Martin Duda wrote:

> Dobry den,
>
> chtel bych se zeptat ma-li nekdo nejake zkusenosti (stabilita, rychlost,
> spolehlivost apod.) s radici RAID Adaptec ASR-2000S/ASR-2010S pod
> Linuxem, konkretne pro RedHat 7.3 s redhatim jadrem?
> Lze pro ne pouzit primo ovladac v kernelu I20 RAID, nebo musim pouzit
> moduly (pouze binarky?) ovladace primo od Adaptecu?
> Predem diky za tip(y).

Pokud si dobre pamatuji, mel jsem v ruce 2010S. Slusna vec, HW RAID5.
Z "politickych" duvodu na tom mel bezet Debian. No ale ten pohorel pri
instalaci, nebot pro pro nej nebyly ovladace. Cvicne jsem na to navzdory
nainstaloval MDK 8.2 a RH 7.2 a ficelo to jak z praku. Nakonec tam ale
je/byl Debian, pres patchovani se tam ta podpora dodala.

Celkem ale otazku nechapu, kdyz by jste si dal informace o vyrobku
primo na Adaptecu tak mezi podporovanymi systemy je prave RedHat 7.3,
takze neni duvod firme neverit, ze nevi co dela.

R.V.