Adaptec ASR-2000S / ASR-2010S SCSI RAID - nejake zkusenosti?

Ondrej Sury sury.ondrej na globe.cz
Pondělí Únor 10 18:01:40 CET 2003

Martin Duda <Martin.Duda na hrad.cz> writes:

> Jasne omlouvam se za nepresnost. Primo u Adaptecu jsem hledal. Ovsem
> nabyl jsem dojmu (mozna spatne), ze maji pouze ovladace v binarni forme
> coz by mi dosti vadilo (update jadra a tak). Ovsem dulezite jsou pro mne
> i zkusenosti z praktickeho provozu, coz se jaksi z propagacnich
> materialu vyrobce nedozvim :-)
> Muzete mi prosim napsat jaky ovladac tedy se v tom MDK/Debianu(jaky
> patch) pouzil?

Zadne patchovani neni potreba.  Lze pouzit std jaderny ovladac.

CONFIG_SCSI_DPT_I2O=y

O.

--
Ondrej Sury - CIO                   Globe Internet s.r.o. http://globe.cz/
Tel: +420(2)35365000 Fax: +420(2)35365009     Planickova 1, 162 00 Praha 6