Zmeny na strankach a informovanost o nich.

Zdenek Drvota drvota-l na zds.cz
Pondělí Únor 10 16:36:28 CET 2003

A co třeba www.woko.cz ?
Sice to není program, ale mailik pošle, když se něco změní.

### Petr Ruzicka napsal dne 7 Feb 2003, v 19:47 :
> Dobry den.
> Muze mi prosim nekdo poradit v nasledujicim pripadu:
> Prijdu k pocitaci a zajimalo by me, jake oblibene stranky se pres
> X-dnu (i hodin) zmenily. Nechci samozrejme proklikat pulku bookmarku,
> ale nejak jednoduse to zjistit pomoci uzitecneho programu. Ten program
> by mel byt pokud mozno co nejvice uzivatelsky privetivy, ale v
> nejhorsim se spokojim i s prikazovou radkou. Popripade by mohl umet to
> ze by zobrazoval i zmeny, ktere na strance nastaly. Kdyby nekdo
> nahodou pouzival neco takoveho, tak mi dejte prosim tip...

       Ing. Zdenek Drvota e-mail: drvota na zds.cz
       director                  ICQ# 135770414
       ZDS, spol. s r.o.
       Hronovicka 708        tel:+420-466613756
530 02 Pardubice             fax:+420-466613756
Czech Republic                http://www.zds.cz
                            e-mail: info na zds.cz
Pripojte se k hledani mimozemskych civilizaci:
SETI na Home    http://setiathome.ssl.berkeley.edu
Darek, ktery nezklame? CeDecko od nas!
http://www.zds.cz/cdrom/cdrom.asp?sender=mail