bezpecnost - openssh a tcpwrappers - VYRESENO

oldfrog na volny.cz oldfrog na volny.cz
Pondělí Únor 10 22:42:54 CET 2003

>-> Dik, uz to skoro funguje - kde vezmu zdrojak aktualniho
>-> tcpd? Google mi hodil nejakou prehistorickou verzi...
>-> a tam je prave s req zmatek.
>
>aktualna verzia je 7.6 a je stara niekolko rokov (Mar 1997)
>nevyskytla sa v nej (zatial) ziadna vaznejsia chyba, aspno sa o nej nevie
>(alebo, aspon ja o nej neviem).

Dik, takze jsem aktualni a funkcni. Omezeni pristupu nastavuji
v hosts.deny a v hosts.allow a zaroven v sshd_config. Vysledne
chovani na mne pusobi dobre - toho jsem chtel dosahnout.
?inetd nepouzivam, neni duvod, jina sitova sluzba na stroji
nepobezi, pouzivam tcpwrapper prilinkovany k sshd z libwrap.a.

Jeste jednou dik,
zdravi OldFrog.