Postfix a syntaxe pro aliases a canonical

Peter Mann Peter.Mann na tuke.sk
Úterý Únor 11 06:09:38 CET 2003

On Sun, Feb 09, 2003 at 08:38:46PM +0100, XXXNET wrote:
> Muzete mi prosim nekdo dat pripklad syntaxe pro prepisovani jmen v
> postfixu z FQN tedy napr pavel na stroj.domena.cz na
> pavel.novak na domena.cz, obema smery tedy pres soubory aliases a
> canonical. Nemuzu nikde najit nejaky mne srozumitelny priklad.

1. -> sendmail na linux.cz
2. precitat manualy - k postfixu su fakt jasne a zrozumitelne
3. canonical:

pavel na stroj.domena.cz	pavel.novak na domena.cz

4. aliases sa pouziva iba pri lokalnom dorucovani, takze ak vam pride
posta na pavel.novak na domena.cz, musite postfixu vysvetlit, komu tu postu
dorucit - pri jednej, ci viacerych domenach na toto pouzivam virtual
(man virtual), ktory je v tvare

pavel.novak na domena.cz	pavel
pricom pavel je login lokalneho pouzivatela
alebo
pavel.novak na domena.cz	pavel na localhost
alebo
pavel.novak na domena.cz	pavel na inadomena.cz

5o   Peter.Mann at tuke.sk
     KLFMANiK ICQ 12491471
         PM2185-RIPE