Linux a nforce2 chipset

philip philip na con.net
Úterý Únor 11 10:34:20 CET 2003

mam presne tu asus a7n8x deluxe a linux (suse80-1) na tom beha, i kdyz par
veci je treba si dodelat. (upozorneni - mena integrovanou grafiku).
nemam zatim vse uplne v poradku, dle casu na tom pracuji. instalace a bezne
pouziti je ale mozne hned. velka vyhoda je v tom ze je mozne mit amd 2400+
syn. s ram 200x10-11... SATA zatim nepouzivam, mam standartni 120GB Maxtor.