Cestina v obrazcich z PHP+GD+Freetype

Miloslav Synek synek na pbtisk.cz
Úterý Únor 11 09:54:15 CET 2003

dobry den,

chtel bych zde pritomne pozadat o radu, nejak se mi nedari
v %SUBJ% vygenerovat do obrazku cesky text, problem spociva
v tom, ze musim pouzit true type font a funkci ImageTTFText.
Vsechno funguje OK, jen jakykoliv font se tvari jako by byl
ISO8859-1 a uz nevim kde rict to spravne kodovani
(pozn. uz jsem to zkousel rict i na nadrazi, ale
nepomohlo to :)) ) - php 4.2.1+GD 2.0.11+freetype 2.1.3.

Diky za pripadne nasmerovani

S pozdravem

Miloslav Synek

Kontakt: synek na pbtisk.cz <mailto:synek na pbtisk.cz>   nebo  ICQ UIN:122152331
Počítače jsou výborným pomocníkem při řešení těch problémů, které by bez
nich vůbec neexistovaly......