postfix a odesilani posy

Petr Simek psimek na jcu.cz
Úterý Únor 11 09:59:33 CET 2003

On Tue, 11 Feb 2003, nafe wrote:

> Dobry den,
>    mam nasledujici problem. Potrebuji aby postfix povolil odesilani
> posty pro majitele e-mailu pod domenou xy. Jsou ale pripojeni pres dial.
> myslel jsem ze kdyz v souboru access napisu tuto domenu tak ji povolim.
> a pak po postmapu to bude chodit.
> Ale ono ne.

A je to IP z ktereho se pripojuji v DNS i reverzne - tedy kdyz date
nslookup na to IP vypadne jmeno a kdyz date nslookup na to jmeno
vypadne ta sama IP ?

Je ten access list kde je ta domena uveden v main.cf v sekci -
smtpd_sender_restrictions ? Je to v tom acces listu napsane stylem

domena.cz      OK

?