callback + webcam - WinXP profi + RH8.0/MDK9.0

Úterý Únor 11 11:43:51 CET 2003

On Tue, Feb 11, 2003 at 11:20:49AM +0100, Jan Pokorný wrote:
> Hezky den, zdravim konferenci.
>       Potreboval bych radu ohledne toho, jaky (nejlepe free) software
>       pouzit ke zprovoneni nasledujiciho schema:
>       //
>       PC1:
>           OS: redhat 8.0 nebo mdk 9.0
>           hw: webkamera nebo karta pro vstup 4 kamer
>       PC2:
>           OS: WinXP professional
>
>       //
>       OBE DVE PC jsou pripojeny pres ISDN, takze odpada moznost
>       staleho pripojeni PC1.
>       //
> [...]

Videem v Linuxu se zabyva video4linux. Pomoci Google urcite neco
najdete.

Co se tyka kamery, musite sehnat podporu pro chip, ktery na te karte je.
Nejcasteji jsem videl zminky o bttv driveru (jako ohlasy).

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz