Audio CD s ochranou proti kopirovani

Petr Balas petr-news na balas.cz
Úterý Únor 11 12:26:57 CET 2003

Kovar Jan wrote:

> Mam jedno Audio CD, ze ktereho bych chtel udelat kopii, ale nedari se mi.
> Prozatim jsem pouzil sw pro W2K a nic, tak zkousim, jestli na tom Linux
> nebude lip. To CD ma datovou session a audio session. Navic jsou tam
> naschval chyby. Normalni CD prehravac si jich nevsimne a prehraje to v
> poradku, ale CD-ROM mechanika tu chybu pri cteni najde a udela ji i do
> wavu. Jednak se tam v kazde pisnicce par vterin po zacatku na sekundu
> udela ticho a pak se tam objevuje v pravidelnych intervalech praskani.
> Muzete nekdo doporucit co na to pustit? Mam k dispozici RH8 nebo Suse7.1.

Datova session - to je spis HW problem. Bud pouzit CD mechaniku, ktera
takove nesmyslne session ignoruje (Plextor a mozna dalsi) nebo vzit
obycejnou lihovou fixu a tu druhou session zamalovat.

Chyby - nenapada me nic jineho nez jit to CD reklamovat - napr. ze nehraje
na DVD/CD prehravaci (tam obcas byvaji CD mechaniky z PC ;-)).

BTW doporucuji http://www.cdr.cz - obcas tam o takovychto vecech pisi.

--
Petr Balas (petr at balas dot cz)