problem s instalaci xine

Landa Martin Martin.Landa na pvt.cz
Úterý Únor 11 13:34:25 CET 2003

Nakonec jsem se uchýlil si stáhnout
xine-lib-1-beta4.tar.gz
xine-ui-0.9.18.tar.gz
a pokusit se to pomocí "make" nainstalovat z těchto archivů. Archiv xine-lib* se mi podařilo podle návodu nainstalovat do /usr/local/, ale xine-ui* stále ne. Nejdříve neznal cesty ke xine-lib (to jsem vyřešil), pak zase nemohl najít libpng (i to jsem vyřešil), ale pak to nakonec stejně vyhodilo asi 4 errory a nainstalovat to nešlo. Dneska to ještě zkusím a zítra přinesu ten výpis z make.
Ještě dotaz: když něco nainstaluju pomoci "make all install" jak to zase korektně odinstaluju?

ml