Aplikace na grabovani videa

Miloš Liška xliska na informatics.muni.cz
Úterý Únor 11 13:10:00 CET 2003

On Tue, 11 Feb 2003, Petr Hracek wrote:

> Ahoj vsichni
>
> rad bych se Vas zeptal na malinkou drobnost.
> Potrebuju v ramci projektu udelat programek na grabovani videa. Jak se
> pripojit a ziskat snimek z grabovaci karty?
> Nevite, jestli existuji nejake knihovny ci postupy, jak se da takovy
> programek udelat?

Ahoj,
V zasade to neni nijak slozite. Doporucuju se podivat na zdrojak
k wmtv (treba zde ftp.logitheque.wanadoo.fr/w). Konkretne na wmtv main
loop. Pripadne na <reklama> multiplexor (http://www.fi.muni.cz/~xliska/P999)
</reklama> odkud se taky da leccos pochytit. Vyhodou je, ze zdrojaky
maji v obou pripadech jen okolo 30kB a vsechno je napsane v C.

Kdyby byly nejake dotazy, klidne se na mne obratte. Pokud budu vedet,
odpovim ;)

S pozdravem

--
           		   Miloš Liška
   	  mail: xliska na informatics.muni.cz  ICQ: 101055780