OT: Re: t-zones z linuxu

Pavel švarc stefan.samecek na volny.cz
Úterý Únor 11 14:54:46 CET 2003

Ondrej Sury wrote:

> nebo znat vase telefonni cislo a vygenerovat si prvni ctyri cislice PUK2,
> coz uz neni tolik cisel...
ano to už vypadá lépe ale!
1) pisatel už byl zaregistrován
2) na hádání nemáte moc pokusů po pátém chybném bude účet uzamčen a
odblokovat ho můžete pouze zadáním 4čísel z PUK2 ale máte pouze tři pokusy,
pokračování za 24hod.(ověřeno teď pokusem na jednom z mých čísel která
nejsou registrována) Takže pokud číslo netrefíte na osm pokusů máte smůlu.

Osobně si myslím že tento bezpečnostní model je navržen dobře a nevidím v
něm zjevnou chybu. :O))

Stefan