Nastaveni Mozilly, .Xdefaults

Petr Janda janda na mendelu.cz
Úterý Únor 11 15:56:09 CET 2003

On Tue, Feb 11, 2003 at 01:51:06PM +0100, =?ISO-8859-2?Q? V=E1clav?= Bazgier wrote:
> Dobry den,
>
> chtel bych se zeptat jak mam nakonfigurovat soubor ~/.Xdefaults tak
> aby se mi mozilla pri stratu twm spoustela krasne pres celou
> obrazovku. ona je totiz ted posunuta vpravo dole a cast stranek nejde
> vubec videt.Mozillu spoustim pomoci ~/.xinitrc:
> mozilla -P defaults -chrome chrome:/kiosk/content &
> twm &
>
> diky za tip
> s pozdravem
> Vaclav Bazgier
>
> --------------------
> Poslouchejte Radio Impuls a vyhrajte víkendy pro dva v evropských
> [...]

Neco takoveho je v souboru ~/.mozilla/default/..../localstore.rdf
Mam ale pocit, ze pri kazdem ukonceni se generuje znovu.

Jinak akceptuje parametry -height a -width a v mem pripade (mozna je to
zalezitost wm) kdyz by se v puvodnim umisteni nevesla na obrazovku, tak
se posune.

Mozna by zabralo neco jako
mozilla -height 768 -width 1024 .....

--

Petr 'Prcek' Janda          janda'at'mendelu.cz

Software is like sex - it's better when it's free.