tuhnuti pri odpojeni/pripojeni sitoveho kabelu

Martin Dostal dostal na cenega.cz
Úterý Únor 11 15:54:48 CET 2003

> mam rh7.3, vsechny sitove nastaveni /ip adresa, gateway../ si nastavuju
> sam, takze zadne dhcp, a presto linux tuhne pokud opakovane vytahuju a
> zase pripojuju ethernetovy kabel do sitovky. syslog hlasi  kernel: NETDEV
> WATCHDOG: eth0: transmit timed out
> Lze jej nejak primet, aby se choval vice "dummy" a neregistroval zda je
> kabel v sitovce je/neni? - nejlepe automaticky, tedy jinym zpusobem nez
> service network stop/start

Zdravim

Tak tohle presne mi to dela na RH7.2. Nicmene to neni kabelem ani nicim
podobnym. Je zajimave, ze s jadrem 2.4.7-10 (primo tim z RH) a sitovkou
Broadcom 4401 (onboardova, modul bcm4400.o ,gigabitova, ale behal jsem ji
na 100) mi to nedelalo. Musel jsem ale kvuli driveru na RAID upgradovat na
2.4.20 a bylo to tady, presne stejne chovani. Na netu jsem nasel par
treadu, reseni ruzna. Zminovali se o tom, ze do jadra 2.4.16 je to OK,
zkousel jsem, nefunguje to. Jiny o vypnuti APIC, taky to nefungovalo.
Bohuzel jsem to nevyresil, nakonec jsem tam dal nejakou 3com, uz jsem
nevedel co s tim.

	Martin Dostal