Jak hromadne pracovat se soubory s mezerou v nazvu?

Pavel Lisy pali na tmapy.cz
Úterý Únor 11 17:03:09 CET 2003

On Út, 2003-02-11 at 16:35, Zdenek Pytela wrote:

> 	Zaprvé, dolar interpretuje shell, zadruhé, manuálová stránka říká
> něco jiného.
> find . -print0 | xargs -0 -iF echo "F"
> nebo jako u findu, xargs -0i echo {}

Tak ted uz manual chapu :-), jen nechapu, jak potom udelat nejake
zpracovani toho argumentu, tj. obsahu {}

napr.:
find . -type f -print0 | xargs -0 -i echo {} $(echo {} | sed -e
's/gif/test/')

vypise toto:
./cl_jb_extgis1.gif ./cl_jb_extgis1.gif
./cl_jb_extgis2.gif ./cl_jb_extgis2.gif
./cl_jb_extgis3.gif ./cl_jb_extgis3.gif
./cl_jb_extgis4.gif ./cl_jb_extgis4.gif
./cl_jb_extgis5.gif ./cl_jb_extgis5.gif
./cl_jb_extgis6.gif ./cl_jb_extgis6.gif
./cl_jb_extgis7.jpg ./cl_jb_extgis7.jpg

V pripade, ze bude misto prvniho echo -> mv tak mi to asi moc souboru
neprejmenuje.

> chyba na straně vysílače? :-)
> důvěra potěší, ale manuál je manuál

No ale pro me je casto dobry priklad lepsi nez anglicky manual :-)

Pavel

--
Pavel Lisy <pali na tmapy.cz>
T-MAPY spol. s r.o.