Dual NT + Linux s výměnným diskem

Michael Eckstein ibase na bbs.infima.cz
Úterý Únor 11 17:37:25 CET 2003

Zdravím,
  V počítači mám dual boot Linux a Windows NT. Jako zavaděč mám NT Loader
na disku hde, který je v BIOSu nastaven jako bootovací. Na hde jsou také NT.
V NT zavaděči je volba NT a Linux. Volba na Linux je v boot.ini realizována
pomocí odkazu na soubor boot.lnx, což je 512B soubor extrahovaný z MBR hdb.
Linux /boot je na hdb2, ostatní adresáře Linuxu jsou na hde (hde7 až hde10).
Volba systému proběhne v pořádku. V čem je ale problém:
  V systému mám také výměnný disk (hdg). Pokud je v počítači přítomen, vše je OK.
Pokud je ale vytažen, pak při volbě Linux v zavaděči systém skončí na
výpisu L a ztuhne. Lze nějak upravit lilo.conf a vygenerovat pak nový boot.lnx
tak, aby Linuxu nevadila občasná nepřítomnost výměnneho disku v počítači?
Nebo je nějaké jiné řešení? Udělat další volbu pro "Linux_bez_disku" je sice
řešení, ale půjde to snad elegantněji?
  Děkuji předem za odpovědi.
S pozdravem
Michael Eckstein