Audio CD s ochranou proti kopirovani

Martin Kamín ZULU martinkamin na quick.cz
Úterý Únor 11 17:42:57 CET 2003

On 01. Jan, 01:00 AM CET,  wrote 0 lines:

> Subject: Audio CD s ochranou proti kopirovani
>
> Dobry den.
>
> Mam jedno Audio CD, ze ktereho bych chtel udelat kopii, ale nedari se mi.
> Prozatim jsem pouzil sw pro W2K a nic, tak zkousim, jestli na tom Linux
> nebude lip. To CD ma datovou session a audio session. Navic jsou tam
> naschval chyby. Normalni CD prehravac si jich nevsimne a prehraje to v
> poradku, ale CD-ROM mechanika tu chybu pri cteni najde a udela ji i do wavu.
> Jednak se tam v kazde pisnicce par vterin po zacatku na sekundu udela ticho
> [...]

Taktéž zdravím.

Před časem jsem si pořídil Peter Gabriela - poslední CD. Pokud je to to, co
chcete okopírovat, tak žádnou ochranu nemá. Má dvě session: jednu zvukovou a
jednu datovou. Pokud chcete okopírovat jen zvukovou, máte problém použít
readcd, protože skončí na té datové stopě. Když kopii zvukových stop uděláte
pomocí cdda2wav, dokážete to bez té datové, ale dostanete se do problémů s
mezerami mezi písničkama, protože cca 5 lich má jinou mezeru než standardní
2 s. Tož tak to je.

Martin Kamín