banky

Jiří Dvořák djirilinux na centrum.cz
Úterý Únor 11 20:35:55 CET 2003

On Út, 2003-02-11 at 13:24, Petr Šobáň wrote:

> Je to pěkná hláška líbí se mi, už jsem jim napsal:
>
> Prosím můžete mi vysvětlit proč se mi zobrazuje stránka
> http://adis.mfcr.cz/adis/jepo/epo/prohlizec.htm anebo poradit jak mám
> nainstalovat ten váš šunt prohlížeč IE od Microsoftu do operačního systému
> linux ?
> Ještě jsem na to nepřišel.
> Jinak používám prohlížeč mozillu verze:
>
> Mozilla 1.2.1
>
> Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686; cs-CZ; rv:1.2.1) Gecko/20021130
>
> a i tento poskytuje všechny vymoženosti moderního prohlížeče, a je i pro jiné
> platformy jako i pro windows.

> [...]
-- Již jsem si s nimi také dopisoval a toto je jejich poslední odpověď:
Vážený pane,

        v odpovědi na Vaši připomínku týkající se nutnosti použití MS
Internet Exploreru pro elektronické zpracování písemností pro daňovou
správu Vám sdělujeme následující informaci:
        V současné době je program pro Elektronické zpracování
písemností, který je umístěn na internetové adrese MF ČR, stále ve
vývoji. Pro zahájení provozu byl zvolen internetový prohlížeč MS
Internet Explorer. Při vývoji se vycházelo ze skutečnosti, že operační
systém Windows, v němž lze MS Internet Explorer bezplatně užívat, je
nejrozšířenějším systémem v ČR. Některé funkce v tomto prohlížeči a ve
Vámi uváděných prohlížečích se chovají odlišně, proto je nelze v
současné době používat. S možností úprav současného programového
vybavení tak, aby bylo možné používat i jiné typy prohlížečů, se počítá
v některé z dalších verzí programového vybavení v závislosti na
finančních a technických podmínkách.

Děkujeme Vám za spolupráci.

Velice se omlouváme za pozdní odpověď

                                        S pozdravem