Jaky BSD

Jakub Maa01 Jirků maa01 na seznam.cz
Úterý Únor 11 21:37:25 CET 2003

Tue, Feb 11, 2003 at 09:13:25PM +0100, Petr Šafrata napsal(a):
> Zdravim,
>
> vim ze se to do tehle konference asi moc nepatri ale urcite zde ma nekdo
> zkusenosti z BSD a proto bych uvital vase nazory.
>
> Muzete mi nekdo doporucit vhodny klon BSD na internetovy server+firewall?

Slackware :) Ne vazne, proc nechcete pouzit Linux? Chybi mu nejaka pro
vas dulezita vlastnost?

> Jaky je hlavni rozdil mezi OpenBSD a FreeBSD?

OpenBSD se vice zameruje na bezpecnost, tudiz obsahuje mene novych
veci, FreeBSD se naopak rychleji rozviji, pridava vice novy vlastnosti
a tak. Ale pokud ma vam ma jit o server typu nainstaluj a zapomen, tak
v tom neni prilis velky rozdil.

> Ma to taky nejaky automaticky update bezpecnosti jako je v RH up2date?

Co ja vim, tak ne. Vetsinou mate nainstalovane zdrojove kody celeho
systemu a bezpectnostni aktualizace se provadi tak, ze strahnete patch
opravujici dotycnou chybu a program prekompilujete.

--
Jakub Maa01 Jirků <maa01 na seznam.cz>

7. Neozbrojená sekta není sektou.
-- Universální pravidla pro sekty