OT: Jaky klient pro hylafax

Michal Samek webmaster na tony.cz
Středa Únor 12 09:24:52 CET 2003

DD,
jaky klient muzete doporucit na winy pro hylafax? Zkousel jsem co se
dalo ale vsechno 'sucks a lot'. V podstate by mi stacilo neco, co fakt
funguje a hlavne umi mazat z prichozi fronty a zobrazovat i odeslane
faxy. Server bych nechtel menit nebot pro fritze zrejme jine reseni nez
hylafax neni a hlavne to fakt funguje.

Zamjima mne nazor z praxe, freshmeat a sf umim taky prohledat. Zkousel
jsem w2hfax - ten jsem vubec nerozjel. Pak whfc - tam mam par
podstatnych problemu, v podstate znemoznujicich bezne pouziti. Ten co
neni free nechci. V podstate by mi nevadilo webove rozhrani, ale hermes
ma gpl jen pro 1 uzivatele - dal mne to tedy nezajima. A urcite
potrebuju faxovou tiskarnu, reseni pres sambu (kde vkladate faxove cislo
do dokumentu) taky 'sucks'.

Doufam, ze to az tak moc OT neni, kde jinde se taky ptat, kdyz presne
tady jsou lidi, kteri takove veci resi.

Diky moc
--
Michal Samek <webmaster na tony.cz>