Audio CD s ochranou proti kopirovani

Martin Kamín ZULU martinkamin na quick.cz
Úterý Únor 11 23:29:11 CET 2003

On 01. Jan, 01:00 AM CET,  wrote 0 lines:

> Předpokládám, že zde diskutujete pouze hypoteticky. Ochrana proti kopírování
> je podle mého názoru vytvořena proto, aby obsah nebylo možno kopírovat.
> Myslím, že se jedná o jinou formu krádeže a tohle by určitě nemělo patřit
> na konferenci o Linuxu. Zanedlouho se objeví tací, kteří obviní celou
> skupinu - tj. uživatele této konference z nelegálního kopírování.
> Najděte si prosím na podobné debaty raději jinou konferenci.
> Nechci polemizovat o ceně, za kterou se dá cédéčko pořídit v obchodě. Když
> však na něj nemám, nebo nechci utratit tolik peněz, prostě si ho musím
> [...]

Víceméně souhlasím, ale já OPRAVDU toho Gabriela vlastním a OPRAVDU jsem si
chtěl udělat kopii (pokud původní tazatel s podobným záměrem přistupoval k
psaní dotazu, je všechno v pořádku a nemyslím si skromně, že by sem
nepatřilo.

Martin Kamín