Jak hromadne pracovat se soubory s mezerou v nazvu?

Michal Samek spec_list na tony.cz
Středa Únor 12 09:58:43 CET 2003

> 	V tom to případě špatný příklad :-). Jinak souhlasím, že jsou
> příklady lepší, ale zase z nich nepochytíte všechny možnosti příkazu.
> Například v tom vašem případě je nutné pochopit, jak pracuje shell, kdy se
> co volá a taky kdy se vykonávají jaké náhrady. Přečtete si manuál k bashi,
> pak ještě dokumentaci k bashi, tutoriál pro začátečníky, příručku pro
> pokročilejší, několik učebnic unixu - a máte jasno.

Zkuste taky Advanced Bash Scripting Howto (search freshmeat for abs).
Louskal jsem to kdyz jsem byl nemocny, pred tim jsem se nedonutil. Ale
fakt to pomohlo - oko se otevrelo, pochopil jsem tech par zakladnich
principu (presne jak se pise vyse) a ono to vubec neni slozite :) Dnes
se biju do hlavy ze jsem to neudelal drive.

--
Michal Samek <spec_list na tony.cz>