Tisk stitku

Ivo Panacek ivop na regionet.cz
Středa Únor 12 10:25:49 CET 2003

On St, 2003-02-12 at 03:00, Petr Vanek wrote:
> [...]

Tohle jde skvele v TeXu: pokud udelate soubor s radky tech
stitku oddelene prazdnym radkem a pojmenujete ho stitky.txt
(kodovani ISO) a tohle napistete do stitky.tex:

% LaTeX2e source file
%
\documentclass[a4paper,10pt]{letter}
\usepackage{labels}
\usepackage{czech}
\normalsize\sf
%\LabelGridtrue
\LabelInfotrue
\TopBorder=3mm
\BottomBorder=5mm
\LeftBorder=8mm
\RightBorder=8mm
\LabelRows=8
\LabelCols=3
\begin{document}
\large\sf
%\Large\sf
%\normalsize\sf
\begin{labels}
\input{stitky.txt}
\end{labels}
\end{document}

pricemz tam spravne upravite rozmery stitku, tyhle papiry mame my,

tak prikaz cslatex stitky.tex vyrobi co potrebujete.
Ja tedy pak jeste vznikly dvi soubor prevedu na ps
a ten rozsekam po nekolika strankach, ...

V soucasne dobe obcas dostanu CSV soubor nekde z Windows
a jednim prikazem z nej udelam stitky a pak ve druhem jen
mackam Enter na dalsich 10 stran, pokud se nezacuchalo
neco v tiskarne.

Je tedy potreba mit cesky tetex anebo TeXlive cd (jak mi pred casem
skvele poradil Petr Kolar, mohu doporucit).

ivo