Jak očůrat freemaily pomocí mutt a sendmail - vyřešeno, jak na to?

Martin Kamín ZULU martinkamin na quick.cz
Středa Únor 12 10:18:25 CET 2003

Dobrý den,

děkuji všem, kteří reagovali na můj dotaz ohledně problémů s příjimáním SMTP
provozu smtp serverem quick.cz a řešením, jak to obejít.

Problém jsem vyřešil takto:

1. změnil jsem připojování na jiného providera, který mi dovoluje posílat
maily i s "cizí" hlavičkou From martinkamin na quick.cz (vybral jsem TISCALI)

2. ve svém .muttrc (mutt verze: Mutt 1.3.27i (2002-01-22),
patch-1.3.27.rr.compressed.1) jsem nastavil příkazy tak, abych se za normálních
okolností prezentoval jako martinkamin na quick.cz, ale pouze pro doménu
xxx.cz, abych se prezentoval jako martinkamin na tiscali.cz (odpovědi mi
chodily na účet na TISCALI a ne přes celý širý český internet na quick.cz):

my_hdr From: Martin Kamín ZULU <martinkamin na quick.cz>

a v místě, kde mám všechny send-hook

send-hook . 'my_hdr From: Martin Kamín ZULU <martinkamin na quick.cz>'
send-hook '~t @xxx\.cz$' 'my_hdr From: Od Martina <martinkamin na tiscali.cz>'

Hotovo, ověřeno, funguje
Martin K.