OT: Jaky klient pro hylafax

Michal Samek spec_list na tony.cz
Středa Únor 12 10:23:36 CET 2003

On St, 2003-02-12 at 10:23, Slavek Banko wrote:

> A na tom hylafaxu trváte? U svých zákazníků řeším faxování s použitím
> efaxu a uživatelé zdají se být spokojení... (a já též ;).
>
> Slávek.

Asi trvam, jak jsem psal vyse, je to pro fritze. A v podstate je to maly
zazrak rozjet ISDN fax na linuxu. I kdyz je dost dobre mozne, ze se da z
toho baliku capi4hylafax od avm pouzit ty c2faxsend a c2faxrecv (nebo
jak to je) a napichnout to na jiny server, pokud to podporuje. Ale pokud
uplne narazim, podivam se na to, co rikate.

--
Michal Samek <spec_list na tony.cz>