jak protlacit broadcast udp pres routery

Dalibor Straka dast na panelnet.cz
Středa Únor 12 12:26:04 CET 2003

Preji krasny den,

kdysi jsem potreboval protlacit broadcast udp pres router kvuli
windows. Vyresil jsem to nastavenim WINS. Podruhe, kdyz kluci chteli hrat
StarCraft, tak jsem nainstaloval nejakej herni server, btnet tusim. Nyni
mam obdobny problem s hrou Half-Life a uz jsem stahnul nejaky 80Megovy
linuxovy server. To pokazde budu muset neco takoveho instalovat? Chtel
bych poprosit o rady, jak resite tyto problemy.

Zvazuji nasledujici alternativy:
1. Nainstalovat pro kazdou aplikaci specielni server
2. Zjistit si jake packety (treba Half-Life) vysila a konkretni
   porty proste forwardovat do druhe site
3. Degradovat router na bridge se mi opravdu nechce.

Taky by me zajimalo, jestli se jeden prichozi paket da poslat tremi
rozhranimy ven? Nejakej multiple-forward :-)). Co na to rika pan Surda?
Ten vidi do kodu ;).

Konkretni zjednodusena struktura me site je:
pocitac A --- router B --- router C --- pocitac D
Musel bych iptables udelat pro B i C, rovnez bridging.

Diky za rady
-- Dalibor Straka