OT: Jaky klient pro hylafax

Michal Samek spec_list na tony.cz
Středa Únor 12 13:45:20 CET 2003

On St, 2003-02-12 at 11:32, Jarda Mikulík wrote:

> WHFC u našich zákazníků funguje dobře a nestěžují si...
>
> 	Jarda

A muzete mi prozradit verzi? Ja mel s tou aktualni nasledujici problemy:

1) addressbook v souboru vubec, ale vubec ani tuk. Nevim ani cim tam mam
pridat novy zaznam. To nemusi byt problem, stejne bychom chteli spis ten
sql adresar, ale chce to odbc. Snad nekde existuje odbc pro mysql. Nemel
jsem ale uz chut to ani zkouset.

2) nejde mi mazat prichozi faxy z fronty, coz je zakladni problem. To je
ale mozna zpusobene nedobre zkonfigurovanym serverem. Mazat jdou jenom
odchozi faxy. Ani odeslane nejdou; tam je to ale jedno.

3) Odchozi ani odeslane nejdou prohlidnout - tohle chapu, to je spis
design-issue ale vadi to.

4) Cele je to osklive a preskakuji tam nejaka tlacitka a nejde to
zvetsit ale to uz pal cert.

Do spokojenosti daleko.

--
Michal Samek <spec_list na tony.cz>