IPAC-NG a IPTABLES

Jakub Surý jakub.sury na quick.cz
Středa Únor 12 15:32:59 CET 2003

Zdravim Vsechny,

mam nasledujici situaci. Pouzivam program na pocitani dat IPAC-NG (verze 1.25) a jako Account Agenta IPTABLES. Bezi to na routeru kde je RH 7.3 a tento router ma dve rozhrani ETH1 vede do netu a ETH0 do local site kde potrebuju merit podle IP adres.

<INTERNET> ---------- <eth1 router eth0> --------- <localnetwork>

Nepouzivam zadny firewall ani NAT, vsechny IP adresa v localnetwork jsou verejne a potrebuju merit veskery prutok klientu z lokalni site do netu a opacne.

Mam napsany tyto pravidla pro incoming a outgoing :

incoming all | ipac~i | + | all | 0/0 |0/0
incoming i169| ipac~i | + | all | 212.20.111.169 |

outgoing all | ipac~o | + | all | |
outgoing i169 | ipac~o | + | all | | 212.20.111.69

Nekde na webu jsem cetl ze je potreba jeste do techto pravidel pridat forward

Chtel bych poprosit nekoho kdo by mi s timto mohl pomoct.

Vse mockrat dik