OT: Zoufalost s exclem

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Středa Únor 12 19:01:38 CET 2003

Dobrý den,

moc se omlouvám za OT, ale věřím, že právě v téhle konferenci najdu někoho,
kdo má obdobný problém - jak domunit MS produkty aby nepoužívaly svoji
vlastní inteligenci?

Potřebuji do Excelu vkládat poměrně dost dat přes clipboard (OO na mém
šrotu nějak moc nefachá, lépe řečeno, po třech minutách startu jsem ho
zabil). Automatizovat to nejde.

Potíž je ta, že tyto data obsahují časy a já potřebuji aby se
netransformovaly (př. 12.30 si ten kretén excel vyloží jako
XII.30 - no a když ho převedu zpátky, vznikne z toho číslo 11293).

Nevíte někdo, jak tuhle dementní inteligenci vypnout? Malá poznámka - mám
tu jen Office97, upgrade není možný, pokud by to něco novějšího umělo.

Díky moc, JL.