OT: Nelegalni kopirovani Re: Audio CD s ochranou proti kopirovani

Zdenek Mazanec Zdenek.Mazanec na contactel.cz
Středa Únor 12 18:27:59 CET 2003

> Kdyz se najde dost lidi, co takova zrsena cedecka vrati, pak treba
> vyrobcum dojde, ze je jejich pocinani kontraproduktivni.

To by jich ale muselo byt opravdu hodne. Mnohem vice, nez je lidi
zkousejicich prehravat takova cd v mechanice na pocitaci. Myslim, ze tohle
je vecne tema - tema souvisejici s cenou bezneho audio-cd, pravem na kopii
pro sve soukrome ucely, mirou zisku kameniku, skutecnou cenou takoveho
disku.. a nikam to nevede. Oba tabory jsou zakopane a oba vedi, ze jim to
takhle vlastne vyhovuje.

---
Zdenek Mazanec, Contactel s.r.o.
http://mandrake.redbox.cz