Seminar o prekladacich na MFF-UK

Jan Hubicka jh na suse.cz
Středa Únor 12 18:34:36 CET 2003

Zdavim vespolek,

uz delsi dobu uvazuju o zavedeni seminare o prekladacich na Matfyzu a doufam,
ze v tomto semestru se mi to (dohromady se Zdenkem Dvorakem, ktery prislibil
spoluorganizovani) podari.  Seminar bude neoficialni, tedy je zvany kazdy a
nikdo za nej nic nedostane.

Rad bych se zabyval pokrocilejsimy tematy nez se stihne v prednasce
"Konstrukce prekladacu" a prodiskutoval i prakticke zkusenosti s jejich
vyvojem (tedy v mem pripate praci na GCC).  Prikladam predbezny sylabus
ktery jsem napsal minule prazdniny.  Nektere veci muzu odreferovat sam,
ale doufam, ze se najdou i dalsi, kteri se pridaji.

Pokud mate zajem navstevovat seminar, napiste mi a uvedte heslo
"seminar" v subjectu, abych to neprehledl.  Pokud se najdou zajemci,
umluvime se emailem (pri velkem zajmu vyhlasim "normalni" umluvu nekdy
behem druheho tydne semestru, ale myslim, ze to nebude treba).

Tesim se :)
Honza Hubicka