pam_mount problem

Středa Únor 12 19:01:47 CET 2003

On Wed, 12 Feb 2003, Krištof Petr wrote:

> Pamy se debugujou dost spatne. Zapnul bych debug ve vsech modulech
> ktery potkam, zvednul uroven syslogu na *.* a nachystal si nocnimu
> stolku zdrojaky ;-)

Pokud dany modul odmita spolupracovat a debug u toho modulu nepomaha,
pak je treba uzit drsnejsich prostredku: strace, ltrace (u toho vsak
bude treba jisteho nasili k tomu, aby rekl neco vic nez jen pam_*(...)),
vlozeni vlastnich ladicich vypisu a nakonec gdb. Pri pouziti gdb je
pochopitelne dobre mi modul prelozeny s ladicimi informacem a v ladenem
modulu mit nejake specificke symboly, na ktere lze pichnout breakpointy
(u veci jako pam_sm_autheticate se dost spatne gdb vysvetluje, ktery
z tech 20 symbolu tehoz jmena si ma vybrat -- i kdyz drsnejsi povahy
mohou zadat primo adresu <g>).