Jak hromadne pracovat se soubory s mezerou v nazvu?

Pavel Lisy pali na tmapy.cz
Čtvrtek Únor 13 08:34:50 CET 2003

On St, 2003-02-12 at 09:56, Zdenek Pytela wrote:

> 	Volat vlastní skript. Jestli v těch souborech ale fakt nemáte jiné
> divné znaky kromě mezery, budete mít jednodušší napsat si ten skript bez
> findu, jako to tu běželo na začátku.

> 	V tom to případě špatný příklad :-). Jinak souhlasím, že jsou
> příklady lepší, ale zase z nich nepochytíte všechny možnosti příkazu.
> Například v tom vašem případě je nutné pochopit, jak pracuje shell, kdy se
> co volá a taky kdy se vykonávají jaké náhrady. Přečtete si manuál k bashi,
> pak ještě dokumentaci k bashi, tutoriál pro začátečníky, příručku pro
> pokročilejší, několik učebnic unixu - a máte jasno.
Ucebnic pro zacatecniky i pokrocile jsem jiz precetl kupy, ale napriklad
o fintach ohledne upravy parametru v xargs jsem se tam nedozvedel a
doufal jsem, ze je mozne se psani zvlastniho skriptu pro kazde nove
pouziti vyhnout. No alespon vim, ze to nejde.

Pavel

--
Pavel Lisy <pali na tmapy.cz>
T-MAPY spol. s r.o.