SBLive - levy kanal nejede v 2.4.20

Petr Stehlik pstehlik na sophics.cz
Čtvrtek Únor 13 09:41:56 CET 2003

On Čt, 2003-02-13 at 09:19, Ing. Pavel PaJaSoft Janousek wrote:

> 	Sorry... to znam:-] Technicka - vy tech manzelek k tomu pustite vice?:-)

jak nejsem doma, tak to neohlidam. Stridaji se tam vsichni. A kopou mi
do stroje pod stolem, az se muze pigtail utrhnout.

K tematu: google mi stale nenasel nic podobneho memu pripadu. Premyslim
jeste, jestli mohl mit na zvukovku zhoubny vliv treba jiny ovladac TV
karty (jina verze), ale to asi ne. Jinak uz me nic nenapada.

Zkousel jsem mastit s aumixem, ale je to tak, ze kdyz dam stereovahu
doleva, je ticho z obou repraku, cim vic ji dam doprava, tim vic (ale
stale malo) hraje pravy reprak.

Petr