fetchmail a STLS pres pop3

kratochvil jiri kratochvil na dbsystem.com
Čtvrtek Únor 13 09:55:20 CET 2003

On Thu, Feb 13, 2003 at 09:35:54AM +0100, Ing. Pavel PaJaSoft Janousek wrote:

> 	Uz Vam rozumim... ale jste si jist, ze Vase verze fetchmailu, resp.
> fetchmail jako klient vubec umi IMAP via TSL? To je totiz trochu neco
> jineho nez IMAP via SSL - to se snazite ted fetchmailu sdelit...

To je prave to cim si nejsem jist a nevim jak to zjistit pripadne
opatchovat...

Zkousel jsem fetchmailu podstrcit --sslproto tls1 tajne doufajic ze je
to ono a zrejme take ne. Hledal jsem nejaky postup na netu. Nasel jsem
nejaky patch ale nejsem si zcela jisty ze je to presne to co pozaduju. A
behem vcerejska a predvcerejsak se mi nadarilo dostat na starnky
fetchmailu. Jeste to zkusim, pripadne poreferuji

--
  KLoK