OT: Jaky klient pro hylafax

Michal Samek spec_list na tony.cz
Čtvrtek Únor 13 09:55:34 CET 2003

On St, 2003-02-12 at 17:36, Jarda Mikulík wrote:

> S knihou kontaktů (v souboru) jsem taky chvíli zápasil. Je tam trochu
> zmatený princip při založení knihy adres. V podstatě to je tak, že
> nejdřív musí existovat (a to po instalaci neexituje) kniha kontaktů a až
> pak do ní jde přidávat.
> Zákazník (trochu zdatnější uživatel) si dokonce sám přes ODBC napojil
> kontakty z jejich DOSovského ekonomického programu (FAND engine). MySQL
> i PostgreSQL ODBC má takže tam nevidím problém.

To rad slysim ze to jde, hned to zkusim.

> Příchozí... Hmm, tuším je třeba vyladit přístupová práva pro uložené
> faxy. Už je to nějaká chvíle co jsem to dělal (faxové soubory mají tuším
> jen 0600).
> Odeslané faxy, to je jen log, nikoli seznam s kopiemi odeslaných faxů.
> Takže jedině úprava na serveru.

Na to se podivam, myslel jsem si to. Akorat mam porad pocit, ze jsem tam
dal 0666 uz ve chvili, kdy to pres sambu neslo zobrazit. Doufam, ze to
fakt neni nekompatibilita mezi protokoly.

> To je oříšek! To se mi nelíbí dokonce tak moc, že jsem se párkrát
> chystal udělat program na toto sám. Problémy jsou ovšem tyto:
> 1. Málo času (kdyby bylo víc zákazníků aby se to vyplatilo tak se čas najde)
> 2. Tiskový port pro Windows (pokud někdo četl útrapy, kterými prošel
> programátor WHFC při programování SW portu tiskárny, tak to je něco co
> si můžu odpustit, nicméně když jsem byl vážně hodně v ráži a zkoumal co
> s tím, zjistil jsem, že by se dal použít ten z WHFC)
> 3. Málo času

Nasel jsem jeste port whfc v pythonu, jmenuje se to pyla. Je to funkcne
totez, ale to ui je bez chybicky. Nema to cestinu, ale je to python,
takze jen chvilka prace. Vyhoda: nepotrebuje sambove spojeni na
prohlizeni faxu, umi si to stahnout (ten hylafax protokol je v podstate
rozsirene ftp). Nevyhoda: neumi sdileny adresar.

Jinak diky moc, dodal jste mi dostatek optimismu.

--
Michal Samek <spec_list na tony.cz>