Oracle 9i + Debian

Vaclav Ovsik Vaclav.Ovsik na i.cz
Čtvrtek Únor 13 10:18:45 CET 2003

On Thu, Feb 13, 2003 at 07:59:16AM +0100, Ji?í Baloun wrote:
> Zdravim
> 	Mam jednu zadost o trocho dlouhodobejsi pomoc po mailu.
> 	Doma mi bezi Debian Woody 3.0 aktualizovany na 3.01.
> 	Mam 3CD s instalaci Oracle 9i a nekolik navodu z Inetu.
> 	Bohuzel, ackoliv se podle techto navodu snazim spustit instalaci, tak
> 	se mi to nedari. Instalace ani nezacne a install nehlasi nic a ani v
> 	logu se nic nenachazi.
> 	Mohla by se najit v konfere nejak spriznena duse, ktera by mi byla
> 	schopna poradit s instalaci a rozbehnutim a ozvat se mi na mail.

Moc zkusenosti s tim nemam, ale asi pred pulrokem jsme se tady pokouseli
rozebehnout osmickouvou verzi. Krome tech nastaveni zdokumentovanych na
CDcku Oracle jsem ovsem narazil na takovy pekny chytak.

Ten srackoidni instalator v Jave hned na zacatku padal - po nekolika
hodinach, kdy jsem zapojil i strace jsem zjistil, ze snad uz ten runtime
Javy nebo co (uz si to nepamatuju) vyzaduje natvrdo locale
en_US.ISO-8859-1 a en_US.UTF-8 (mam pocit) a je tak blbe napsanej, ze
vubec nepocita s tim, ze by v systemu nemusely byt.

Takze 'dpkg-reconfigure locales' a dovygenerovat jestli to nemate.

Snad to pomuze.
--
Zito