Czech http a ssl na ldap

Tomas Griger/GEMMA Systems spol. s r.o. tgriger na gemma.cz
Čtvrtek Únor 13 12:08:11 CET 2003

 - Mam nainstalovany RH8 s httpd-2.0.40-1.  V konfiguraku som nasiel
podporu czech, dokonca som nastavil ako default cesky jazyk. Problem je ze
v squirrelmail sa mi po vybrani cestiny nezobrazuju ceske znaky spravne.
Nema niekto s tymto skusenost? Instaloval som RH8 v anglictine. Avsak
nemalo by to s tym mat nic spolocne. Aspon dufam.
- Moja druha otazka sa tyka ldap. Potreboval by som ho spristupnit len cez
ssl a zapnut overovanie uzivatelov. Verzia ldap je openldap-2.0.27-2.8.0.
Dakujem