narustani PostgreSQL

Milos m.sifalda na pod.cvut.cz
Čtvrtek Únor 13 13:06:39 CET 2003

Zdarvim,
zlobí mě postgres:

Mam databázi (její dump ce cca 0,5 až 3MB), čítá asi 10 tabulek, relace ...
a do jedné se několikrát za hodinu přidávají data (trafik), který se na
konci měsíce maže.

Problém je v tom, že databáze stále narůstá: začínala celkem na 16MB, po 3
měsících je na tom takhle:

[root na server root]# du -csh /var/lib/pgsql/data/base/*
3.6M    /var/lib/pgsql/data/base/1
3.6M    /var/lib/pgsql/data/base/16975
4.0M    /var/lib/pgsql/data/base/16976
101M    /var/lib/pgsql/data/base/16977
113M    celkem

Dělal mi to postgres 7.1.2, teď jsem upgradnul na 7.3.1 a stále to samé.

Nezapisuje si ta databáze nějaké informace které se hromadí? Zbytečně se mi
kuli tomu zpomaluje systém, až je nepoužitelný, musim db smazat a obnovit z
dumpu :(.

OS: Upgradovný RH 7.2, databáze je kompilovaná na tom stroji ze src.rpm.

Díky za každé nakopnutí správnym směrem ...

Miloš