gigabit

Radek Vybiral Radek.Vybiral na vsb.cz
Čtvrtek Únor 13 15:15:00 CET 2003

On Thu, 13 Feb 2003, Findrik Radoslav, Mgr. wrote:

> Dobry den,
> chcel by som vas poprasit o radu - info. Idem nainstalovat 3com 10/100
> switch
> a chcel by som pri tej prilezitosti pouzit aj Gb NIC (napr. 3com 996) na
> linux-box.
> Chcel by som vediet ci to ma zmysel (ohladom narastu rychlosti), ci je
> v standardnych distro linuxu pre taketo karty dostatocna podpora, ci to
> nebude
> iba draha 100 Mb karta. Server pracuje ako samba file server, PDC, roaming

Zajímavé, to už je tento týden druhý dotaz na podporu HW v Linuxu,  jehož
ovladače uvolnila k použití sama firma, která výrobek vyrábí:
http://support.3com.com/infodeli/tools/nic/linuxdownload.htm

To opravdu panuje mezi lidmi taková nedůvěra k firmám, které mají ovladače
pro své výrobky na webu, že musíte jejich použitelnost ověřovat dotazem
v konferenci?

R.V.