gigabit

Zdenek Mazanec Zdenek.Mazanec na contactel.cz
Čtvrtek Únor 13 15:41:29 CET 2003

> Ano, a osobne dam zasadne prednost driveru, ktery je ve standardnim
> jadre nez necemu, byt se source, co doda firma, byt by jeji driver
> obsahoval posledni HW vychytavky a Linuxovy driver by byl jen 'zakladni'
> skelet pro celou typovou radu...

Potiz je, ze v nenulovem poctu pripadu nebezi ovladac z jadra dobre i kdyz
by mel. Nedavno jsem na to narazil v pripade pomerne standardni sitove karty
od intelu. Dluzno podotknout, ze dobre nebezel ani ovladac z webu intelu.
Chodivy se ukazal az ovladac od dodavatele zeleza. Ovsem kde ho splasil, to
je mi zahadou (byl novejsi nez na webu intelu!) Slo o cip Intel Corp.
82559ER
Cili .. nepodcenoval bych dotazy na ovladace ;-)

---
Zdenek Mazanec, Contactel s.r.o.
http://mandrake.redbox.cz