SBLive - levy kanal nejede v 2.4.20

Petr Stehlik pstehlik na sophics.cz
Čtvrtek Únor 13 21:25:13 CET 2003

On St, 2003-02-12 at 23:50, Petr Stehlik wrote:
> mel jsem kernel 2.4.19 a vsechno slapalo OK. Ted mam 2.4.20 a normalne
> nejede levy kanal na zvukovce SB Live 5.1. Neni to omyl nebo HW zavada -
> kdyz rebootnu do 2.4.19, zvuk jede nahlas a OK, kdyz rebootnu zpet do
> 2.4.20 tak je zvuk slaby a jen z praveho reproduktoru.

Odpovidam si sam:

Jelikoz "emu-dspmgr -z" ozivilo levy kanal, sel jsem hned najisto - v
/usr/local/etc byl nainstalovany nejaky skript pro konfiguraci zvukovky
po natazeni modulu - a tento se zrejme v mem self-mademan kernelu 2.4.19
nevolal, zatimco v debianim 2.4.20 ano.

Reseni bylo jednoduche: nainstaloval jsem emu-tools 0.9.4 (opet do
/usr/local/etc) a uz to jede, oba kanaly, jako za starych casu!

Petr