je Rh 8.0 vhodný pro mailservery?

Mgr. Michal Nikitinský mnikitinsky na zeal.cz
Pátek Únor 14 08:19:08 CET 2003

Dobrý den,

vidím, že se tu živě diskutuje o RH 8.0, tak bych se rád zeptal na vaše
zkušenosti. Rozhoduji se, jestli nasadit RH 8.0 na mailservery pro připojení
do internetu.
Zadání je většinou minimální: standartní HW, pošta, web, ev. webserver, ev.
Samba, jednoduchá firewall na iptables - a minimální náklady na instalaci a
údržbu, nikdo nezaplati nekonecne opachovávání balíčků, překlady jádra a
pod. - a naopak, když se to začne hroutit, můžu za to já.

čili, moje otázka, je Rh8.0 vhodný, bezpečný a stabilní verze, s kterou
nejsou zbytečné problémy?

díky za názory a zkušenosti m.n.