OT: Re: Seminar o prekladacich na MFF-UK

Radovan Garabik garabik-news-2002-02 na kassiopeia.juls.savba.sk
Pátek Únor 14 08:52:50 CET 2003

Petr Cech <cech na atrey.karlin.mff.cuni.cz> wrote:

> ja myslel, ze uz par let je to MFIF, ne? ;-)

FMFI (Fakulta matematiky, fyziky a informatiky)
Informatici pohrozili ze sa odtrhnu ak sa fakulta
nepremenuje - myslim ze sme ich mali nechat :-)

Aby som spomenul aj nieco on-topic, na katedre
didaktiky informatiky kedysi napisali nejaky vyukovy
program (pod win3.1), ktory bol velmi uspesny, pouzivali ho
masovo niekde v Brazilii az nedavno prisla poziadavka
ze ho v tej Brazilii chcu pustat na linuxe.
A na spominanej katedre su z toho trochu v ...(dosadte
si vlastne vhodne miesto :-)) lebo s linuxom samozrejme
v zivote nerobili, netusia naco vobec niekto by chcel
robit pod inym OS ako linux a ani nahodou v tom nevedia
programovat, a navyse je to pisane nie prave prenositelnym
sposobom (toto cele pocul z druhej ruky, systemom
Jedna pani povedala, dufam ze ma informatici teraz neukamenuju
ale nastastie som z fakulty uz nejaku dobu prec :-))

| Radovan Garabík http://melkor.dnp.fmph.uniba.sk/~garabik/ |
| __..--^^^--..__    garabik @ melkor.dnp.fmph.uniba.sk     |