Vytacanie pppd...

Pavol Kamenský maillists na tpsoft.sk
Pátek Únor 14 10:00:00 CET 2003

Zdravym vsetkych.

Dnes som zistil, ze ked sa pozriem na statistiku pristupov na inet u
stonline,
mam tam plno (niekolko za minutu) prpojeni s dlzkou 0 alebo 1 sekunda.
Samozrejme telekomunikacie mi to zaratali ako celu zacatu minutu.

Vytacanie mam urobene na ISDN linke cez pppd demand tymto skriptom:
pppd connect "chat -e -v '' ath0 OK atb4 OK atx3dt01919 CONNECT" 115200
/dev/modem crtscts asyncmap 0 defaultroute >> /dev/null

Pocas tych sekundovych pripojeni modem ani neblikne. Ani v logoch som
nenasiel ziadne pripojenia na internet v tych casoch...
Ale! Ked polozim pppd, tak ziadne take pripojenia sa uz u
telekomunikacii neobjavia.

Neviete niekto poradit v com to je? Je to pre mna dost drahy problem...

Dakujem.
S pozdravom
Pavol Kamensky