Konverze Postscript do HPGL na linuxu

Petr Simek psimek na jcu.cz
Pátek Únor 14 10:02:37 CET 2003

Dobry den,

resim takovy problem - potrebuji prekonvertovat postscript soubor na
HPGL a nemuzu na nic prijit. Zkoumal jsem ghostscript o kterem se
pise ze by to mel umet ale v seznamu cilovych zarizeni HPGL neni.

Nemeli by jste nejakou radu jak problem vyresit ? Idealni by byl
polopaticky postup typu - v distribuci te a te si nainstaluj ty a ty
baliky a pouzij prikaz ten a ten a bude ti to chodit..

S pozdravem