Digitalni kamery & linux

Matus matus na 1stomni.com
Pátek Únor 14 10:10:31 CET 2003

On Friday 14 of February 2003 09:01, you wrote:
> [...]
Ak mozem pridat svojou troskou ukladat si na DV kazety finalny zaznam je
troska riziko. Jednak ze uz som neraz zazil ze zaznam opatovne ulozeny na DV
kazetu bol zniceny, resp s poruchami , potom kapacita DV kazety je trocha mala
( aj ked uznavam aj sama kazetka je mini ). Podla mna najlepsie riesenie je
napalovanie DV zaznamu na DVD, ceny napalovaciek a medii sa pomali
normalizuju.

--
mm